امروز
سه شنبه
آذر 1397
20
قمری:04 ربيع الثاني 1440

میلادی:11 دسامبر 2018
 
تاریخ : يکشنبه 12 دي 1395     |     کد : 1208

شهردار منطقه 6 خبر داد:

قرارداد مطالعات تقاطع غیرهمسطح جاده سنتو ابلاغ شد/ توجه به هویت تاریخی راه ابریشم و غازانیه در روگذر میدان کارگر

شهردار منطقه 6 تبریز از آغاز مطالعات احداث تقاطع غیرهمسطح میدان کارگر و دوربرگردان هوایی جاده سنتو خبر داد و گفت: با توجه به هویت تاریخی محدوده غرب تبریز، مقرر شده تا پیوست فرهنگی "راه ابریشم" قراملک و "غازانیه" شنب غازان در طرفین پروژه ی روگذر میدان کارگر لحاظ گردد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک به نقل از شهرداری منطقه 6، فیروزیان اظهار داشت: بر این اساس، قرارداد آغاز مطالعات سازه ای و ترافیکی پروژه های یاد شده منعقد و به مشاور مربوطه ابلاغ شد .
به گفته وی، با احداث این پروژه، ترافیک جاده سنتو روان تر شده و میزان حوادث جاده ای در این مسیر به حداقل می رسد .
شهردار منطقه 6 تبریز خاطرنشان کرد: طرح تقاطع غیر همسطح میدان کارگر اخیرا در کمیته فنی شهرداری تبریز بررسی و به تصویب رسیده بود که با همکاری معاونت محترم فنی و عمرانی شهردار کلانشهر تبریز، قرارداد مطالعات فاز های یک و دو آن در اسرع وقت منعقد و آغاز می شود . 
فیروزیان، با اشاره به نقش جاده سنتو در روان سازی بار ترافیکی غرب تبریز اظهار داشت: با توجه به حجم رفت و آمد وسائط نقلیه ی سواری و سنگین از این محور، لزوم تعریف پروژه های ترافیکی و عمرانی برای ایمن سازی و روان سازی این مسیر به شدت احساس می شود .
وی با اشاره به احداث پل راه آهن در سال گذشته و افتتاح آن در کمترین زمان از سوی شهردار محترم کلانشهر تبریز گفت: احداث این پروژه نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی و تسهیل عبور و مرور در این مسیر پرترافیک داشته و تداوم اجراهای چنین پروژه هایی در تقاطع های موجود در مسیر جاده سنتو برای ایمن سازی و تسهیل ترافیک ضروری به نظر می رسد .
فیروزیان با اشاره به حجم ترافیک و حوادث ناشی از تقاطع های قراملک و شهرک شهید بهشتی در مسیر جاده سنتو اظهار داشت: به زودی برای رفع مشکلات این مناطق نیز پیشنهادات لازم تهیه و برای بررسی و تائید نهایی ارائه خواهد شد .


جواد  تقی‌زاده
نوشته شده در   يکشنبه 12 دي 1395  ساعت  14:02   توسط   جواد تقی‌زاده    تعداد بازدید  474
ویرایش شده در *** ساعت -- توسط
PDF چاپ بازگشت
نظرات شما :